„inFakt“ sąskaitų išrašymo programinė įranga buhalteriams

Bendradarbiaukite internete su savo klientais, kad jų dokumentai lengvai patektų į jūsų apskaitos paketą

Susikurkite nemokamą buhalterio sąskaitą!

* Užpildydami šią formą, sukursite nemokamą buhalterio sąskaitą.

„inFakt“ buhalteriams

Geriau dirbkite su savo klientais

Buhalteriams nemokama

„InFakt“ buhalteriams yra nemokama. Kliento failus susiesite su savo paskyra ir taip galėsite patogiai bendradarbiauti ir keistis informacija su jais.

Susiekite su savo apskaitos paketu

„inFakt“ yra tvirtai pasiryžęs e. sąskaitų faktūrų technologinei plėtrai. Pavyzdžiui, siūlome įvairius metodus susieti „inFakt“ su savo apskaitos paketu.

Naudinga ir saugi priemonė jūsų klientams

„inFakt“ padeda jūsų klientams sutaupyti daug laiko ir išvengti administracinių klaidų, pavyzdžiui, išvengiant dvigubos registracijos. Tokiu būdu klientas gali atlikti savo administravimą per trumpesnį laiką ir teisingai, todėl „inFakt“ taip pat padės jums sumažinti daugelio terminų spaudimą. Be to, jūsų kliento duomenys yra puikiai apsaugoti nuo praradimo.

Dėkoju!

Ar jūsų klientai atidaro naujas sąskaitas naudodami „inFakt“ per savo buhalterio sąskaitą? Tada gausite iš mūsų gražią komisiją kaip padėką!

Susiekite „inFakt“ su savo apskaitos paketu, venkite klientų dokumentų laukimo laiko

Skirtingi metodai, kuriuos galite naudoti, visiškai atsižvelgiant į jūsų pačių pasirinktą darbo eigą

Eksportuoti į UBL arba E-FFF

„inFakt“ eksportuoja pardavimo sąskaitas, taip pat pirkimo sąskaitas į UBL arba E-FFF formatą. Tai labai tinka keistis duomenimis beveik su bet kokia apskaitos programine įranga.

„inFakt“ sinchronizuojamas su jūsų serveriu, taigi mažiau jūsų laukimo laiko

Naudodami „inFakt“ galite sinchronizuoti klientų dokumentus ir failus savo serveryje, „Dropbox“, „Google“ diske ar „OneDrive“. Taip išvengiama kopijavimo klaidų, tačiau tai taip pat yra priemonė klientams, kurie nuolat per vėlai siunčia dokumentus per vėlai jūsų apdorojimui

Susieti per pristatymo platformą

Universalios pristatymo platformos, tokios kaip „ClearFacts“, „Basecone“ ir „CodaBox“, užtikrina, kad jūsų klientai galėtų siųsti dokumentus tiesiogiai iš „inFakt“. Lengva, greita ir be atkūrimo klaidų.

Tiesioginės nuorodos leidžia išvengti pasikartojančio klientų laukimo

„0nFact“ turi tiesioginį ryšį su debesies apskaitos programomis. Vartotojai sąskaitas iš programos tiesiogiai siunčia apskaitos skyriui. Taip išvengiama kopijavimo klaidų, tačiau visų pirma sutaupoma daug laiko. Pagaliau galima efektyviai spręsti laukiant, kol klientas perduos jo dokumentus.

Kaip pradėti nuo „inFakt“ buhalteriams?

Labai lengva , nemokama ir per kelias minutes !

Kaip pradėti nuo „inFakt“ buhalteriams?

Šiame tinklalapyje sukurkite nemokamą „inFakt“ paskyrą. Tada galite nedelsdami sukurti savo klientams „inFakt“ paskyrą. Kiekviena klientų bazė prasideda 14 dienų nemokamu bandomuoju laikotarpiu, kad jūsų klientas galėtų peržiūrėti visą paketą. Atsižvelgdami į savo apskaitos paketą, apibrėžiate funkcijas, kurios labai automatizuoja kliento dokumentų apdorojimą.

Ekrano nuotraukos

Kaip atrodo mūsų programa!

2.072.943

iki šiol su „inFakt“ sukurti dokumentai

inFakt.lt Buhalteriams skirtas „“ yra puikus įrankis skaitmeninti dokumentų mainus su klientais!

Naudokite savo patikimą apskaitos paketą, tačiau sumažinkite rankinį įvedimą bendradarbiaudami su savo klientu per „inFakt“. Jo sąskaitas faktūras, sukurtas naudojant „inFakt“, lengva perkelti į beveik bet kurį apskaitos paketą.